ПЛАН РОБОТИ СОЦІАЛЬНО - ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

№ п/п Зміст роботи Термін проведення Відповідальний Примітка

I. Психодіагностична робота

1. Проведення діагностування учнів 1 та 5 класу з метою виявлення рівня адаптації до навчання в школі Вересень – листопад В. Стрілець С. Ничипорчук
2. Анкетування батьків першокласників Жовтень В. Стрілець
3. Спостереження за адаптацією 1-х, 5-х класів до нових умов навчання Вересень – жовтень В. Стрілець
4. Вивчення психологічного клімату в класах 1-9 кл. Протягом року В. Стрілець
5. Комплексне обстеження дітей їх особливостей розвитку 1,5,9 кл. Вересень–жовтень В. Стрілець
6. Проведення психологічного діагностування з метою визначення професійного спрямування учнів 9 класу Травень В. Стрілець
7. Відвідування уроків з метою спостереження за учнями, що потребують соціально-педагогічного супроводу 1-9 кл. Протягом року В. Стрілець
8. Моніторингові дослідження щодо виявлення проявів насилля над дітьми Протягом року В. Стрілець
9 Діагностування вчителів, що атестуються та молодих спеціалістів Грудень-січень В. Стрілець
10. Здійснювати психологічний моніторинг з метою виявлення обдарованих дітей 1-9 кл. Протягом року В. Стрілець
11. Систематично проводити діагностику здібностей учнів школи ( обдаровані учні, учні з низьким потенціалом тощо) Протягом року В. Стрілець
12. Розробка та апробація системи ранньої поетапної діагностики та своєчасного виявлення обдарованих дітей Протягом року В. Стрілець
13. Моніторингові дослідження з метою визначення думки батьків щодо організації до профільного навчання Травень В. Стрілець

II. Консультаційна робота

1. Консультування класних керівників, батьків за результатами досліджень Постійно за запитом
2. Проведення індивідуальних консультацій з учнями, схильних до правопорушень 1-9 кл. Постійно В. Стрілець
3. Проведення групових консультацій батьків першокласників Вересень В. Стрілець
4. Консультації батьків, педагогів, учнів 1-х, 5-х класів про допомогу дітям під час підготовки до шкільного навчання Квітень – червень В. Стрілець
5. Проведення групових консультацій, щодо сприяння свідомому самовизначенню, розширенню уявлень про світ професій 8-9 кл. Протягом року В. Стрілець
6. Надання індивідуальних консультацій важковиховуваним дітям та бездоглядним Протягом року В. Стрілець
7. Організація роботи психолого – педагогічного консультативного пункту для батьків Вересень В. Стрілець
8. Організація консультування батьків щодо роботи з обдарованими дітьми Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук

III. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

1. Проведення бесід з важковиховуваними учнями Постійно В. Стрілець
2. Корекція поведінки та навичок спілкування учнів схильних до правопорушень І семестр В. Стрілець
3. Профілактика ВІЛ/СНІДу. Провести місячник по профілактиці вживання наркотиків та запобігання СНІДу 5-9 кл. Грудень В. Стрілець
4. Проведення тренінгових занять для учнів початкової школи ІІ семестр В. Стрілець
5. Провести цикл лекцій та зустрічей з фахівцями на теми пропаганди здорового способу життя, профорієнтації Квітень за запитом

IV. Психологічна просвіта

1. Виступи перед батьками на батьківських зборах на запит класних керівників Протягом року за запитом
2. Виступ на педагогічній раді „Про роботу психологічної служби школи” Травень В. Стрілець

V. Організаційно-методична робота

1. Скласти план роботи на рік Вересень В. Стрілець
2. Скласти план роботи на місяць Щомісяця В. Стрілець
3. Складання звітів про виконану роботу Грудень, травень В. Стрілець
4. Складання списків дітей – сиріт, напівсиріт, неблагополучних сімей , дітей із зони АТО тощо Серпень 2017 В. Стрілець С. Ничипорчук
5. Планування розвивальної роботи в 5-х та 1-х класах Вересень В. Стрілець
7. Участь у обласних, районних семінарах практичних психологів Протягом року В. Стрілець
8. Робота в бібліотеці, самоосвіта Протягом року В. Стрілець
9. Підготовка до виступів, занять Постійно В. Стрілець
10. Складання статистичних даних на категорійних дітей Вересень В. Стрілець
11. Підготовка навчальних, корекційних та розвивальних програм: «Корекція шкільної тривожності у підлітків». Розвиток пізнавальних процесів дітей молодшого та середнього шкільного віку; Корекція агресивної поведінки Протягом року В. Стрілець
12. Виступи перед працівниками на педрадах, семінарах Протягом року В. Стрілець
13. Участь у загальношкільних та класних батьківських зборах Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
14. Психолого-педагогічний консиліум за результатами адаптації учнів 5-х класів Листопад
15. Розробка та удосконалення алгоритмів, памяток для обдарованих дітей щодо способів проведення самостійної науково – практичної діяльності Протягом року В. Стрілець
16. Проведення тижня практичного психолога та соціального педагога 10.10 – 14.10.2017 В. Стрілець С. Ничипорчук
17. Проведення ігор, тренінгів для учнів Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
18. Проведення годин психолога, соціального педагога для учнів Щотижня В. Стрілець С. Ничипорчук
19. Проведення профорієнтаційної роботи з учнями 9 класу Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
20. Організація роботи з учнями, які потребують психологічної підтримки Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
21. Організація роботи з батьками, які потребують психологічної підтримки Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
22. Організація роботи з вчителями та працівниками школи, які потребують психологічної підтримки Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук

VI. Зв’язки з громадкістю

1. Центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
2. Служба у справах дітей Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
3. Обласна психолого-медико-педагогічна консультація Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
4. Правоохоронні органи Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
5. Районний центр зайнятості Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
6. Відвідування сімей учнів вдома Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
7. Патронаж неблагополучних сімей Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
8. Відвідування організацій та установ села, які надають соціальну та психологічну підтримку неповнолітнім Протягом року В. Стрілець С. Ничипорчук
Кiлькiсть переглядiв: 708

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.